Ladbrokes, Senet Grubunun temel mesajını SPFL sponsorluğunun merkezine yerleştiriyor
Endüstrinden bağımsız watchdog ve standartlar organı olan The Senet Group, İskoç Profesyonel Futbol Ligi'nin (SPFL) marquee sponsorluğu ile Sorumlu Kumar oynamaya teşvik etme taahhüdüyle Ladbrokes'ı (GVC Holdings) övdü.
Daha güvenli kumar oynamaya teşvik eden Ladbrokes pazarlama, 2019/20 sezonunda tüm SPFL oyuncularının formalarında Senet Grubunun Fun Fun Stops, Stop ’mesajı göründüğünü doğrulamaktadır.
Ladbrokes Coral'daki Sponsorluk ve Etkinlik Müdürü David Macdonald şunları söyledi: “Sorumlu bir işletme olarak, bu yenilikçi planın İskoçya üzerinden spor yoluyla sorunlu kumarla uğraşmaya olan bağlılığımızı kanıtladığına ve diğer operatörlerin, müşteriler, iş arkadaşları ve topluluklar. ”
Buna ek olarak, Senet Group’un ana mesajı maç günü programları, LED panoları ve TV röportaj fonlarında sergilenecek ve İngiltere’nin daha güvenli kumar girişimleri için en kapsamlı kapsama alanı olan Ladbrokes pazarlaması sunulacak.
2018'e giren Ladbrokes, 2020 yılına kadar SPFL sponsorluğunu yeniledi ve bahis markası İskoç futbol projelerine yatırım yapmayı kabul etti.
Yedekleme, The Ladkom Grup Başkanı Gillian Wilmot şunları söyledi: “The Fun the Fun Stops, Stop kampanyası, oyunculara anlamlı bir şekilde bağlanma ve problemli kumarla başa çıkma becerisini kanıtladı. 2015 yılında lansmanından bu yana, kampanya% 33 ile düzenli İngiltere oyuncularının tahmini% 82'sine veya daha fazla kumar oynamasına yardımcı olduğunu gösteren 5 milyondan fazla göstericiye ulaştı.
“Ladbrokes ve SPFL'nin kampanya materyallerimizi kullanma kararı, olumlu ve ilgi çekici mesajlaşma yoluyla oyuncularla etkileşim kurmak için yaptığımız çalışmaların büyük bir onayıdır, bu da yansıma ve davranış değişikliğini teşvik eder.”
Daha güvenli kumar oynamaya teşvik eden Ladbrokes pazarlama, 2019/20 sezonunda tüm SPFL oyuncularının formalarında Senet Grubunun Fun Fun Stops, Stop ’mesajı göründüğünü doğrulamaktadır.
Ladbrokes Coral'daki Sponsorluk ve Etkinlik Müdürü David Macdonald şunları söyledi: “Sorumlu bir işletme olarak, bu yenilikçi planın İskoçya üzerinden spor yoluyla sorunlu kumarla uğraşmaya olan bağlılığımızı kanıtladığına ve diğer operatörlerin, müşteriler, iş arkadaşları ve topluluklar. ”
Buna ek olarak, Senet Group’un ana mesajı maç günü programları, LED panoları ve TV röportaj fonlarında sergilenecek ve İngiltere’nin daha güvenli kumar girişimleri için en kapsamlı kapsama alanı olan Ladbrokes pazarlaması sunulacak.
2018'e giren Ladbrokes, 2020 yılına kadar SPFL sponsorluğunu yeniledi ve bahis markası İskoç futbol projelerine yatırım yapmayı kabul etti.
Yedekleme, The Ladkom Grup Başkanı Gillian Wilmot şunları söyledi: “The Fun the Fun Stops, Stop kampanyası, oyunculara anlamlı bir şekilde bağlanma ve problemli kumarla başa çıkma becerisini kanıtladı. 2015 yılında lansmanından bu yana, kampanya% 33 ile düzenli İngiltere oyuncularının tahmini% 82'sine veya daha fazla kumar oynamasına yardımcı olduğunu gösteren 5 milyondan fazla göstericiye ulaştı.
“Ladbrokes ve SPFL'nin kampanya materyallerimizi kullanma kararı, olumlu ve ilgi çekici mesajlaşma yoluyla oyuncularla etkileşim kurmak için yaptığımız çalışmaların büyük bir onayıdır, bu da yansıma ve davranış değişikliğini teşvik eder.”
Yorumlar
Yorum Gönder